قارچ ها....
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






 







































 

 

 


 








 در کالیفرنیا ساحلی زیبا و جالب وجود دارد که پر از شیشه های رنگی است. سال ها پیش در این منطقه خرابه های یک شهر وجود داشت. 

مسئولین دستور دادند که منطقه پاکسازی شود ولی تمیز کردن منطقه سال ها به طول انجامید. 

در حال حاضر هیچ اثری از خرابه های شهر وجود ندارد ولی ساحل پوشیده از سنگ های کوچک شیشه ای است.










































 

 

 







  مهارت طبیعت در خلق مناظر و چشم انداز‌های زیبا و بدیع چون آبشار آتش در باورهای آدمی نمی گنجد. یوسمیت Yosemite یک پارک ملی در ایالت کالیفرنیا – امریکا است.

مهارت طبیعت در خلق مناظر و چشم انداز‌های زیبا و بدیع چون آبشار آتش در باورهای آدمی نمی گنجد. یوسمیت Yosemite یک پارک ملی در ایالت کالیفرنیا – امریکا است. این پارک در سال ۱۸۷۰ بعنوان پارک ملی انتخاب شد. این آبشار یکی از دیدنی ترین چشم اندازها این پارک است که حدود ۱۵۳ متر است.البته معروفیت این آبشار زمانی است که تبدیل به آبشار آتش می‌شود.


تعجب کردید؟ نه؟!! این پدیده سالی یکبار هنگام غروب خورشید در اواخر ماه فوریه اتفاق می‌افتد. زمان غروب خورشید، زاویه تابش و انعکاس نور آن بر این آبشار از آن یک آبشار آتش می‌سازد که چشم هر بیننده‌ی را خیره می‌سازد.


 



چشم انداز بی نظیری از یک آبشار آتش که در انتها به رنگین کمانی زیبایی از رنگ های آتشین تبدیل می‌شود. این منظره بدیع تنها در دو هفته آخر ماه فوریه و در یک زمان کوتاه چند روزه ایجاد می‌شود. به همین دلیل این پارک به “آبشار آتش یوسمیت” Yosemite Firefall نیز معروف است. پنی آدامز Penny Adams عکاس این عکس های زیبا می‌گوید: عکاسی از چنین پدیده بدیع و خاص، تجربه بسیار هیجان انگیزی بود. من اصلا نمی‌ توانستم بخوابم. چرا که فکر می‌کردم، ممکن است هر لحظه این پدیده طبیعی و صحنه زیبا را از دست بدهم.



 


با تمام اضطراب بالاخره موفق شدم از این پدیده شگفت‌انگیز عکاسی کنم. این منظره زیباترین چشم اندازی است که در طول ۲۶ سال، عکاسی حرفه‌ای کادر کرده‌ام. عکس هایی که مرا بسیار راضی و خوشنود می‌سازند.


 



عکاسی از چنین منظره‌ای بسیار دشوار است. عکاس باید بسیار شکیبا و صبور و حتما دارای مهارت لازم باشد تا بتواند این پدیده را به وسیله دوربین خود ثبت کند.


 

 

 

 







  فرانکو عکاس دنیای حیوانات ، حاضر به انجام هر کاری برای یک عکس خوب است.
فرانکو این عکس ها را از اعماق رودخانه ای در آمازون گرفته است،ازماری  ک میتواند او را درسته قورت دهد!!    




 
 
 
 
 

 

 







  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 







 این تصاویر زیبا درخشش میلیون ها پروانه را بعد از مهاجرت سالانه خود در مکزیک نشان می دهند. عکاسی به نام جول سارتور درست وقتی پروانه ها از آمریکای شمالی به مکزیک مهاجرت کرده بودند از آنها عکسبرداری کرده است. جالب این که طول عمر این پروانه ها فقط دو ماه است، بنابراین در طول سفر چندین نسل پروانه به وجود می آید! 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 







  
 
 
 
 


 

 







 تا به حال چیزی از کویر ترسناکی که مردم محلی ادعا می کنند محل زندگی ارواح و اجنه است و هر انسانی از آنجا عبور کند گرفتار ارواح شده و زنده نمی ماند شنیده اید؟ شاید این اعتقاد قدیمی ها به این دلیل باشد که در گذشته افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط سخت سفر به این کویر راهی آن شده اند و هرگز بازنگشته اند. 
کویر« ریگ جن» از صعب العبورترین نواحی دنیا، منطقه کویری و پر از تپه های شنی و باتلاق های نمکی است. مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است. در قدیم کاروان ها و مسافران هرگز از این کویر عبور نمی کردند. در حال حاضر در این منطقه هیچ علایمی از حیات دیده نمی شود. 



 




کویر «ریگ جن» در جنوب غربی و غرب دشت کویر، جنوب سمنان، جنوب شرق گرمسار، شرق منطقه حفاظت شده کویر، شمال انارک و غرب جندق قرار گرفته است و وسعتی برابر با ۳۸۰۰ کیلومتر مربع دارد. هیچ گونه چشمه یا چاه آبی در این منطقه وجود ندارد. در بیشتر نقشه ها نامی از این منطقه نبرده شده است.تنها دو کویر شناس اروپایی در گذشته در سفرنامه های خود به وجود چنین کویری در ایران اشاره ای کرده اند. 

قدیمی ها معتقد بودند، این سرزمین نفرین شده و پایگاه شیطان ها و ارواح پلید است. مردمی که در اطراف این کویر زندگی می کنند بر همین باور هستند.این مردم محلی می گویند هر کسی که وارد این سرزمین شده زنده نمانده و ناپدید شده است.بعضی ها می گویند شاید این افراد درون باتلاق های نمکی گرفتار شده یا از تشنگی تلف شده اند. 
” اسون هیدن ” کویرنورد معروف در سفر خود در سال ۱۹۰۰ به ایران از سفر به این ناحیه اجتناب کرد.” آلفرنس گابریل ” توانست در سال ۱۹۳۰ از عرض آن عبور کند. علی پارسا، فارغ التحصیل علوم رایانه از دانشگاه صنعتی شریف همراه با گروهش توانست از طول این کویر چند بار عبور کند. 
این منطقه بدون هرگونه پوشش گیاهی و جانوری است و تا به حال گزارشی درباره حیوانات احتمالی که امکان زندگی شان در این منطقه وجود دارد ارایه نشده است. 


 



ریگ جن را مثلث برمودای ایران هم می نامند. شنزارهای گسترده این منطقه و باتلاق های این منطقه هر انسانی را به وحشت می اندازند. اگر کسی به این منطقه سفر کند گرفتار گل و لجن های بیابان شده و به کسانی می پیوندد که در این بیابان ناپدید شده یا جان خود را از دست داده اند. 

با وجود اینکه محققان و کویرنوردانی توانسته اند از این منطقه عبور کنند، اما هنوز هم مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است و هر کسی پا به این سرزمین بگذارد گرفتار شیاطین و ارواح می شود و دیگر هرگز از آن باز نمی گردد. 

 

 







 در اولین نگاه شاید تصور کنید صحنه‌ای از یک فیلم تخیلی است. 

ولی این گودال عظیم که آتش در آن شعله ور است در دل صحرای کاراکوم واقع شده است و 
در حقیقت دهانه آتش فشانی است که 40 سال پیش به دلیل فعل و انفعالات 
زمینی به وجود آمده و شعله‌های آتش از همان زمان تا کنون در آن شعله ور 
است. 

این گودال که در ترکمنستان واقع شده است ، افراد محلی آن را "دری به سوی جهنم" می‌نامند. 


 

 







  

 

 







 

 

 

 

 







  

 
 

 

 

 

 
 

 

 







  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



 







  

 

عکاسی توسط Kenvin Pinardy

 

 







  
 
 

 

گزارش در مورد این میوه در ادامه مطلب 







 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







 































 

 









  
 
 
 
 
 
 

 

 







 این باغ که آنرا رویایی ترین و قدیمی ترین باغ انگلستان و همینطور نمونه ای منحصر بفرد در جهان نامیده اند در منطقه Cumbria واقع شده که در 
نظر کارشناسان این مکان شگفت انگیز به دلیل چشم انداز الهام بخش آن ، بسیاری از نویسندگان ، هنرمندان و موسیقیدانان بریتانیایی را به خود جذب کرده است. گفتنی است Cumbria یکی از زیباترین مناطق انگلستان است. 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.