خداحافظ بهترین کاپیتان دنیا .....
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

مجيدي از دنياي فوتبال خداحافظي کرد


مهاجم تيم فوتبال استقلال امروز در ديدار مقابل مس کرمان از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.


 

فرهاد مجيدي کاپيتان استقلال بعد از سا‌ل ها حضور در اين تيم امروز از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.

وي پس از تعويض در بازي مقابل مس کرمان با بوسه بر چهار گوشه زمين از فوتبال خداحافظي کرد.

شماره هفت استقلال سابقه قهرماني و موفقيت هاي زيادي با اين تيم دارد که کاملا غير منتظره تصميم به بازنشستگي گرفت. اين بازيکن اولين بار در سال 1376 به استقلال آمد.

مجيدي سابقه حضور در تيم هاي بهمن کرج،‌ راپيدوين، الوصل، العين، الاهلي و النصر امارات و الغرافه قطر را در کارنامه دارد.

 

 







 بیانیه باشگاه بارسلونا و تسلیت به ایران و استان بوشهر به یکی از بازیکنان ایرانی خود به نام "امید"(در پایه های بارسلونا)

 

 
 
FC BARCELONA
dear omid for an event that has been ordained of god and you will be able to huge urban disaster in bushehr in iran has been all the big clubs of catalonia.and especially barcelona partner in your sorrow to know acknowledge god forgiveness. hopefully the world is a great blessing.all be able to wal; again on the sacred soil of the home you hope to re-laugh
SANDRO RUSSELL
BARCELONA CHIEF
mes que un clup
 
باشگاه بارسلونا
آقای امید عزیز در حادثه ای که مقدر کرده خداوند بزرگ و قادر بر شما و شهر بوشهر در ایران بزرگ مصیبت وارد شده  است تمام مردم جمهوری کاتالونیا . خصوصا باشگاه بزرگ بارسلونا را در اندوه خود شریک بدانید.
بخشش اذان خداوند است.امیدواری در دنیا نعمتی است بزرگ.خواهید توانست دوباره بر این خاک مقدس خانه بنا کنید وبا دلگرمی دوباره بخندید.
ساندرو راسل
مدیر باشگاه بارسلونا






 واکنش عـلـی کریـمـی به کری خوانی دخـتـر هوادار استـقـلال + عکس 


عکس جالبی از علی کریمی در کنار یکی از هواداران استقلال منتشر شده است. 

در ادامه روند عکس های یادگاری هواداران استقلال و پرسپولیس با ستاره های رقیب برای شیطنت و نشان دادن اعداد 4 و 6، این بار نیز یکی از هواداران دختر استقلال با علی کریمی عکسی به یادگار گرفت. 

در این عکس هوادارا استقلال عدد 4 را به نشانه 4 برتری پیاپی استقلال در دربی نشان می دهد و جالب اینجاست که علی کریمی نیز سعی می کند عدد 6 را به نشانه برتری 6 بر صفر پرسپولیس در دربی سال 52 نشان داده و به این شکل مقابله به مثل کند. 

برخی معتقدند که عکس ها، فوتوشاپ بوده چرا که دو عکس با یکدیگر تفاوت دارند اما با نگاهی دقیق تر مشخص است که دو عکس جداگانه هستند که با فاصله زمانی کوتاه ثبت شده اند.
 

به چهره هر 2 تا شون در هر 2 عکس با دقت نگاه کنید. 

 

کریمی بعدا دو زاریش افتاده

 







 قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم‌های راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند. 

 در قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در سوئیس برگزار شد 16 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. 

در این مرحله شاید جذاب‌ترین دیدارها مصاف تیم‌های منچستریونایتد - رئال مادرید، بارسلونا - میلان و آرسنال - بایرن‌ مونیخ باشد. 

طبق قرعه کشی صورت گرفته دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی به این شرح خواهد بود ( تیم هایی که نام شان نخست آمده در بازی رفت میزبان خواهند بود) 



* گالاتاسرای – شالکه 

* سلتیک – یوونتوس 

* آرسنال – بایرن‌ مونیخ 

* شاختار دونتسک – بوروسیادورتموند 

* میلان – بارسلونا 

* رئال مادرید – منچستر یونایتد 

* والنسیا - پاری سن ژرمن 

* پورتو - مالاگا 



در آغاز مراسم، دیل جانسن که همچون سال‌های گذشته مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها را انجام داد برای سرمربی بارسلونا آرزوی سلامی کرد و خطاب به وی گفت: " زود خوب شو". 

بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان اروپا فوریه مارس 2013 برگزار خواهد شد. فینال این رقابت ها در ومبلی برگزار می شود.







       



بازگشت دوباره فرهاد مجیدی به استقلال نظرات مخالف و موافق زیادی را داشته است اما واقعیت این است که او برگشته.

به گزارش گل gol.ir، بازگشت تیری آنری به آرسنال در ژانویه سال 2012 یکی از تاریخی ترین اتفاقات این باشگاه بود. آنری که بیش از 200 گل را با پیراهن آرسنال به ثمر رسانده و موفقترین دوران فوتبالش را در این تیم سپری کرده بود سال گذشته پس از مدتها جدایی با قراردادی قرضی از نیویورک ردبولز دوباره به این تیم بازگشت.

بازگشت اسطوره تاریخی آرسنال به خانه در حالی بود که این تیم در لیگ انگلستان درخشش سابق را نداشت و در ماه ژانویه نیز چند بازی سخت را پیش رو داشت. آرسنال در این مدت کوتاه جروینیو و چاماخ دو ستاره تیمش را به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا در اختیار نداشت تا به شدت نگران پر کردن جای این دو بازیکن باشد.

وی به تیمی بازمیگشت که از همانجا خود را به عنوان یک فوتبالیست جهانی مطرح کرده بود و در تیمی که آرسن ونگر هموطن آنری هدایت آن را بر عهده داشت تقریبا در هر فصل بهترین گلزن می شد. وی با آرسنال 2 بار قهرمانی در لیگ انگلستان و 3 بار در جام حذفی را تجربه کرد و 2 بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شد.

بازیکن شماره 14 و کاپیتان آرسنال که برای هر دو باید صفت سابق را به کار برد این بار در حالی برگشت که نه خبری از شماره 14 بود و نه از بازوبند. 14 را تئو والکات پوشیده بود و بازوبند نیز بر بازوی فن پرسی بود اما آنری برای تیمش بازگشته بود.

وی در نخستین دیداری که برای تیمش در ورزشگاه امارات به میدان رفت روی نیمکت بود تا اینکه در دقیقه 68 دیدار برابر لیدزیونایتد در دور سوم جام حذفی انگلستان وارد زمین شد و حدود 5 دقیقه بعد تک گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه لیدز کرد. او باز هم در دیدارهای دیگرش برای آرسنال گلزنی کرد اما اوج حضور او همان بازگشت بود.

شاید برای بسیاری هواداران آرسنال همان یک گل از اسطوره شان کافی بود. آنری با همان یک گل خود را در قلب همه هوادارانی که در آن روز بیشتر برای دیدن او آمده بودند تا آرسنال جاودانه شد.

بازگشت آنری برای آرسنال اتفاقی تاریخی شد که ونگر پس از این دیدار گفت: این داستانی است که باید برای کودکانمان تعریف کنیم.

وی در آخرین حضورش در لیگ برتر انگلستان هم در دیدار برابر ساندرلند در وقت های اضافه گل پیروزی 2-1 تیمش را به ثمر رساند تا آمار گلهایش برای آرسنال را به 228 گل برساند.

شب گذشته هم شماره 7 محبوب استقلالی ها دوباره به این تیم بازگشت. فرهاد مجیدی که یکی از موفق ترین بازیکنان باشگاه استقلال است در حالی به این تیم آمده که دست کم در برابر دوربین ها صحبتی از بازوبند و شماره 7 و حضور در ترکیب ثابت نکرده است.

آنری در حالی به آرسنال بازگشت که از فوتبال خداحافظی نکرده بود و بلکه به لیگ آمریکا رفته بود و به صورت قرضی برای مدت دو ماه به آرسنال بازگشت اما فرهاد در تاریه هفتم مهرماه گذشته نامه ای به هواداران نوشت و با اعلام خداحافظی از دنیای فوتبال گفت می خواهد جای را برای جوان تر ها باز کند.

باید اذعان داشت که با فراموش شدن کار پایه ای در باشگاه ها در حال حاضر هیچ بازیکن جوانی برای پر کردن جای نه تنها مهاجم خوش فکر آبی پوشان بلکه در سطح ملی نیز باقی نمانده و شاید بازگشت کاپیتان سابق استقلال بهترین راه حل برای پر کردن این خلأ باشد.

از سئوالات زیادی مانند اینکه چرا فرهاد در نیمه فصل گذشته این تیم را ترک کرد و رفت؟ و چرا آن موقع از مکتب حجازی صحبت کرد و الان برگشت و آن زمان بحثهایی از کاپیتانی مطرح بود و الان نیست که بگذریم باید منتظر بود و دید که بازگشت شماره 7 سابق استقلال می تواند مانند بازگشت شماره 14سابق آرسنال جاودانه و به یادماندنی شود یا خیر.







  علي کريمي براي مراسم انتخاب مرد سال فوتبال آسيا از سوي AFC به اين مراسم دعوت شد. 


 



به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، کنفدراسيون فوتبال آسيا صبح امروز با ارسال نامه اي به فدراسيون فوتبال ايران علي کريمي را به عنوان يکي از سه نامزد نهايي مرد سال فوتبال آسيا به مراسم انتخاب برترين ها که چهارشنبه آينده در مقر AFC در کوالالامپور برگزار مي شود، دعوت کرد. 

اين نامه از سوي فدراسيون فوتبال ايران در اختيار باشگاه پرسپوليس قرار گرفت تا اقدامات لازم به منظور سفر علي کريمي انجام شود. 

کنفدراسيون فوتبال آسيا پيش از اين محسن بنگر و علي کريمي را در جمع پنج نامزد نهايي قرار داده بود و با ارسال اين نامه مشخص شد علي کريمي در جمع سه نامزد نهايي قرار گرفته است.

 

 







 توهین بی شرمانه روزنامه اتریشی به قویترین مرد جهان و سجاد انوشیروانی 
ابتدا باید از درج این مطلب عذرخواهی کنیم ولی برای اینکه مردم عزیز ایران بدانند که چگونه برای قهرمانان ما در کشورهای غربی جو سازی میشود ناچار به درج این مطلب شدیم. به نظر شما دلیل این توهین ها چیست؟ 
روزنامه وین چاپ اتریش در اقدامی جنجالی با انتشار عکس ۲ سگ، پهلوانان ایران را که به مقام قهرمانی رقابت های وزنه برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن دست پیدا یافتند هتک حرمت کردند. 


 


به گزارش فان مهر به نقل از آنا، بهداد سلیمی قویترین مرد جهان و سجاد انوشیروانی که موفق به کسب مدال های طلا و نقره المپیک لندن شده و باعث افتخار و غرور آفرینی برای میهن عزیزمان شدند مورد تمسخر و هتک حرمت روزنامه وین، چاپ اتریش قرار گرفتند. 

روزنامه اتریشی وین در چاپ امروز خود در اقدامی توهین آمیز از عکس ۲ سگ که مدال های طلا و نقره به گردن دارند به عنوان قهرمانان نامی ایران استفاده کرد و باعث جریحه دار شدن قلب میلیون ها ایرانی شد. 

اقدام اتریشی ها در حالی صورت گرفته که کاروان ورزشی این کشور تا کنون حتی یک مدال برنز هم نتوانسته در لندن کسب کند که این امر موجب عصبانیت وزیر ورزش اتریش شده است. 

مسئولین ورزش ایران باید اقدامات لازم را در خصوص این هتاکی اتریشی ها علیه قهرمانان ایرانی انجام دهد. 

 

 







 
 



فینال مسابقات فوتبال بانوان المپیک 2012 لندن در حضور هشتاد هزار تماشاگر میان تیم های آمریکا و ژاپن برگزار شد که با نتیجه 2 بر 1 به سود آمریکا خاتمه یافت. از نکات جالب توجه برای فوتبال ایران در این دیدار، حضور هواداری با پیراهن استقلال و عکسی از ناصر حجازی بود تا عشق خود به تیم مورد علاقه و اسطوره کشورش را نشان دهد. 

برغم آنکه از درگذشت ناصر حجازی بیش از یکسال و اندی می گذرد اما کماکان یاد و نام وی نه تنها در قلب ها و اذهان که بطور جدی در مجامع مختلف مطرح است تا نشان داده شود که چرا وی شایسته لقب اسطوره ملی ایران است. 

 

 







 يكى از بهترين دروازه بانان فوتبال جهان دروازه بان تيم ملى اسپانيا كه در رئال مادريد صاحب ركوردهاى عجيب و غريبى شده، هفته قبل كارى كرد كه قلب همه انسان هاى عاطفى را لرزاند.  


 


ظاهراً «ايكر» همراه خانواده اش براى خوردن غذا به يك رستوران رفته بود كه در آنجا با يك نوجوان ۱۳ ساله كه دچار نقص عضو بوده روبه رو مى شود، پسرك بيمار به محض ديدن دروازه بان افسانه اى اسپانيا به سراغ او مى رود و مى گويد:«آقاى كاسياس ... در روز بازى با پرتغال، تو به اين خاطر موفق شدى پنالتى ها را دريافت كنى كه من و بقيه دوستانم در مدرسه بچه هاى استثنايى، برايت دعا كرديم!» ايكر كاسياس كه به سختى جلوى اشكش را مى گيرد از پسرك تشكر مى كند و نام و آدرس مدرسه را از او مى گيرد و ... فردا ظهر حوالى ظهر، ناگهان «كاسياس بزرگ» وارد مدرسه مذكور مى شود و در ميان بهت وحيرت مسئولان مدرسه - و شادى زايد الوصف شاگردان آن مدرسه - به بچه ها مى گويد:« من آمدم اينجا تا براى دعاهايى كه در حقم كردين كه پنالتى را بگيرم، شخصاً از شما تشكر كنم!» 

بچه هاى مدرسه كه از خوشحالى سر از پا نمى شناختند، اطراف «ايكر» حلقه مى زنند و با او عكس مى اندازند و امضا مى گيرند و ... كه ناگهان يكى از بچه ها به او مى گويد:« آقاى كاسياس توميتونى پنالتى مرا هم بگيرى؟» ايكر نيز بلافاصله از داخل ماشينش لباس هاى تمرين را درآورده و برتن مى كند و همراه بچه ها به زمين چمن مدرسه مى روند و با هماهنگى مسئولان مدرسه به بچه ها اين فرصت را مى دهد كه هركدام به او يك پنالتى بزنند و ... 
ايكر كاسياس ۲ ساعت و نيم در آن مدرسه مى ماند تا تك تك بچه هاى بيمار آن مدرسه به او پنالتى بزنند و ...؟ 



 

 

 

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــی باید به همچین مردی احترام گذاشت فرق نمیکنه طرفدار بارسا باشی یا رئال  

به افتخار ایـــکر مقدس....

 







 قصه از کجا شروع شد؟! از عصر ۱۸ آذر ۱۳۹۰. روزی که استقلال دربی حذفی رو با نتیجه رؤیایی سه بر صفر برنده شد و افسانه سوبله‌چوبله آغاز گردید! 
این یک بود: 

 

این دو: 

 

بعد نوبت سه رسید: 

 

و بعد هم چهار: 

 

این‌که استقلال چهار دربی رو پشت سر هم برنده بشه اتفاق بی‌نظیری بود و شاید تا سال‌ها هم شاهد چنین اتفاقی نباشیم. این افسانه باید یه جوری جاودانه می‌شد! همون روز این عکس به عنوان نمادی از چهار برد پیاپی دربی ساخته شد: 

 

مدتی گذشت ولی اون‌جور که باید از این افسانه یادی نشد! با خودم می‌گفتم مگه قراره چند بار این اتفاق بیفته که ما به این زودی فراموشش می‌کنیم؟! 

بازم مدتی گذشت تا این‌که........ 

یه تیمی که نمی‌خوام اسمشو بیارم تو آزادی با الغرافه بازی داشت! یه اتفاقی افتاد که… اصلاً چرا تعریف کنم؟! همه می‌دونن دیگه! فقط یه عکس ازش می‌ذارم! بفرمایید اینم عکس: 

 

از اون روز افسانه سوبله‌چوبله وارد فاز تازه‌ای شد. انگار دوباره شکل گرفت. ولی هنوز از این فاز تازه چیزی نگذشته بود که یه فاز دیگه از افسانه افتتاح گردید! خودتون ببینید: 

 

تصور کنین سه بازی پشت سر هم با ۱۲ گل خورده! خیلی دور از ذهنه! مگه نه؟! دیگه الان قضیه خیلی جدی شده بود! چهار انگشت بازشده یک دست… 

عکس زیر یکی از اولین عکس‌هایی بود که تو اینترنت منتشر شد. عجب ابتکاری! 

 

یه مدل دیگه ابتکار این‌جوری بود. لبخندها رو ببینید یه دنیا حرف داره توش! 

 

طبیعی بود که قضیه به استادیوم هم کشیده بشه. مثل این: 

 

یا این: 

 

یه دختر خانم استقلالی بسیار مبتکر به نام «صبا خانوم» اومد یه ابتکاری زد در حد لالیگا! این یه نمونه‌اش: 

 

کلاً صبا خانوم کسی رو بی‌نصیب نگذاشت! ما به دلیل کمبود وقت و مکان، چند تا عکس دیگه رو نمیذاریم. 

کوچول‌موچولوهای استقلالی هم دل دارن! ندارن مگه؟! من می‌گم دارن! اینم یه مدرک تپل‌مپلی از این حرفم: 

 

تازه اونایی که صاحب ماشین هستن هم دل دارن! می‌گید نه؟! خودتون ببینین: 

 

یه آقا پسر استقلالی به اسم علیرضا اومد جشن تولد ۱۵ سالگیش رو این‌جوری گرفت. ببینید چه کیک باحالی داره! 

 

قضیه کم‌کم به خارج از مرزهای ایران هم رخنه کرد: 

 

شایعه شد که اخبار به سمت اروپا هم رفته و به گوش تیم استقلال انگلستان یعنی بر و بچه‌های چلسی هم رسیده تا اونا بیان این‌جوری از هم‌نام ایرانی خود (!) حمایت کنن: 

 

تو این گیر و دار خدا یه گل‌پسر به اسم «عطا» به سید مهدی رحمتی هدیه داد. عطا همین‌که به دنیا اومد نماد سوبله‌چوبله رو به دوربین نشون داد! این عطا بزرگ بشه چی می‌شه! 

 

روزنامه استقلال جوان هم از فرصت استفاده کرد و یه ستون بامزه با همون نماد معروف توی روزنامه افتتاح کرد به نام چهارتایی‌ها! این همون ستونه: 

 

وقتی امیر قلعه‌نویی با استقلال قرارداد بست می‌دونین چی شد؟ اینی شد که تو عکس زیر می‌بینید! 

 

یه دفعه یه شایعات عجیبی به گوش رسید! گفتن دو تا از سؤال‌های کنکور ۹۱ لو رفته! این یکیش: 

 

اینم سؤال لورفته دوم: 

 

ولی عجیب‌ترین شایعه در رابطه با شبکه سه بود! گفتن قراره لوگوی شبکه سه تغییر کنه و این‌جوری بشه: 

 

چیزی که باعث شد شایعات بالا رنگ واقعیت بیش‌تری به خودشون بگیرن مصاحبه‌ای بود که اسطوره فراموش‌نشدنی قرمزها یعنی مایلی‌کهن انجام داد: 

 

آدم وقتی جدول لیگ رو می‌بینه به این گفته مایلی‌کهن بیش‌تر پی می‌بره. خودتون جدول رو ببینید: 

 

اگه گفتید چند تا چهار تو این جدوله؟! بله دیگه چهار تا چهار! 

تا یادم نرفته بگم که شایعه شده هواداران «شالکه ۰۴» به این صحبت مایلی‌کهن اعتراض کردن و گفتن که «خواهشاً ما رو با اینا مقایسه نکنید!» 

باز برگردیم به داخل کشور و بریم سراغ بقیه شخصیت‌ها! نظرتون در مورد صمد نیکخواه بهرامی چیه؟! 

 

خود بازیکنای استقلال هم البته کم نذاشتن‌ها! مثلاً میثم حسینی با پای گچ‌گرفته! 

 

یا امیرحسین صادقی موقع قرارداد: 

 

یا این یکی: 

 

اوه اوه! اون نفر وسطی عکس بالایی که معرف حضورتون هست! امیر جعفری! سمت راست امیر جعفری هم علی صالحیه. دو تا بازیگر استقلالی دوآتیشه! اگه قرمزا رو بدن دست این امیر جعفری قطعاً نسل‌شون رو منقرض می‌کنه! امیر جعفری یه عکس باحال هم با پویا امینی داره. ایناهاش: 

 

بازم هست البته: 

 

خلاصه کلام این‌که با تو هستم استقلالی! هر جا که هستی یه دستت رو بیار بالا. چهار تا انگشتت رو باز کن. این‌جوری: 

 

و این ماجرا همچنان ادامه دارد…

 

 







 دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام، زاده دوم ماه مه ۱۹۷۵ در لندن، فوتبالیست مشهور بریتانیایی است. 


 



او اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن ۱۹۹۶ انجام داد. باشگاه فعلی او لس‌آنجلس گلکسی می‌باشد ولی به نظر می رسد 
در آینده ای نزدیک به لیگ برتر انگلیس باز گردد. 


 

بقیه در ادامه مطلب ...

 







 حساس و زود رنج، دل رحم، سمج در انجام کار، ساده و بی آلایش و مخالف زورگوئی اینها خصوصیاتش بود، البته از زبان خودش. اما آن چیزی که من در برخورد اول از او دیدم بسیار مهربان، خوش بیان، صمیمی و فروتن، آنقدر فروتن که اصلاً به فکر هم خطور نمی کرد این خانم که متولد 27 بهمن سال 1355 مجرد و فرزند ارشد خانواده است، نفر اول رشته اتومبیل رانی در خاورمیانه و نفر سوم همین رشته در دنیا می باشد؛ بله این بانوی موفق کسی نیست جز لاله صدیق، کسی که نامش در کتاب مشهور ترین زنان جهان به ثبت رسیده و این نکته زمانی مهمتر جلوه می کند که بدانیم از ایران تنها دو نفر اسمشان در این کتاب ثبت شده که یکی از آنها لاله صدیق است. 


 


بقیه در ادامه مطلب ....

 







 تیم ملی سپک تاکرای مردان کشورمان با غلبه بر آمریکا در فینال رقابتهای بخش رگو ضمن صعود به سید یک جهان، با شایستگی تمام مدال طلای جهان را به سینه زد. 

به گزارش ايسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، تیم ملی کشورمان در دیدار فینال مقابل آمریکا قرار گرفت و توانست حریف خود را با حساب 3 بر صفر نقره داغ کند. 

تيم سپک تاکرای کشورمان در این بازی حساب شده با امتیازهای 7-15، 7-15 و 7-15 برابر آمریکا به برتری دست یافتند تا مدال طلا را بر گردن بیاویزد و جواز صعود به سید یک جهان را کسب کند. 

تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران در دور نخست نیز آمریکا را با حساب 3 بر صفر شكست داده بود. 

به این ترتیب تیم ملی سپک تاکرای ایران در رقابتهای "دونفره" و "رگو" به سید یک جهان راه یافت و دو مدال طلای جهان را از آن خود کرد.

 







 مورینیو پس از پیوستن به رئال مادرید در تابستان 2010 با 12 میلیون پوند در صدر فهرست پردرآمدترین سرمربیان فوتبال در جهان قرار گرفت ولی اگر بتواند به سلطه بارسلونا در فوتبال اسپانیا پایان دهد و دهمین جام قهرمانی اروپا را به برنابئو ببرد، ارزش اش از این هم بالاتر خواهد رفت. 
مجله فوربس در گزارشی تحلیلی از این مربی پرتغالی نوشته است: مورینیو با غلبه بر بارسلونا در نیوکمپ به مشهورترین پیروزی دوران حرفه ای خود رسید و گام بزرگی برای افزودن یک جام به مجموعه افتخارات خود برداشت. 


 


بقیه در ادامه مطلب ...









این شماره پیامک باشگاهه اسقلاله ..

 

 20005000

 

بیاین همه دست ب دست هم بدیم و بهشون بگیم ک اس اس ب فرهاد مجیدی نیاز داره ینی ما میخایم ک فرهاد برگرده این تنها حرفه من نیست بلکه حرفه همه ی اون ادماییه ک از فوتبال ی چیزایی سر در میارن..

 

من ک الان اس میدم شمام نشون بدین بدین ک اس اس براتون مهمه و براش ارزش قائلین و برای موفقیتش هرکاری ک از دستتون بربیاد میکنین

 

شما میتونین ی متنی رو با احترام برای برگشتن فرهاد مجیدی اماده کنین و بفرستین..

 

 







[تصویر:  89070_806.jpg]



ماجرا از جمعه 11 خرداد امسال در شبكه تهران آغاز شد. زماني كه محمد
رويانيان، مدير عامل تيم فوتبال پرسپوليس در واكنش به سؤالات مهدي واعظي،
مجري برنامه«ورزش از نگاه پنج» به شدت عصباني شد و او را «بچه جان» خطاب
كرد.

به گزارش بانی فیلم: در اين برنامه، رويانيان به واعظي
كه درباره صحبت‌هاي انتقادي علي پروين سؤال مي‌كرد، به تندي گفت: «بچه‌جان،
تو مديريت من را زير سؤال مي‌بري؟ من به اندازه سن تو در اين كشور خدمت
كردم و مدير بودم.» او همچنين گفت: «اين چه وضع سؤال پرسيدن است؟ چه كسي
شارژت كرده كه اين‌طور سؤال مي‌پرسي».
همين اتفاق منجر به اعتراض‌هاي شديد رويانيان به مديريت شبكه تهران شد و سعيد مقيسه مدير جديد
اين شبكه نيز كه به تازگي سكان مديريت اين شبكه را در دست گرفته، براي
جلوگيري از هرگونه جنجال و حاشيه‌سازي، حكم به تعليق موقت واعظي داده است.
بر همين اساس، اين گوينده تا اطلاع ثانوي ممنوع‌التصوير شده است و هفته گذشته
نيز، دو مجري ديگر برنامه «ورزش از نگاه پنج» را اجرا كردند. واعظي از
جمله مجريان شبكه تهران است كه از اواخر دهه 80 به جمع برنامه‌سازان اين
شبكه پيوست. در كارنامه او اجراي برنامه‌هاي «با ما اينجا» و «صبح
بخيرتهران» ديده مي‌شود. گفته مي‌شود اين مجري يك طرفدار متعصب تيم استقلال
است و مواجهه او با رويانيان، تا حدود زيادي از همين مسئله نشأت گرفته و
براي او دردسرساز شده. البته گويا اين ممنوع‌التصويري بيشتر براي آن است تا
آبها از آسياب بيفتد تا زمينه براي حضور مجدد اين مجري جوان فراهم شود.

 







بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال ایران به عنوان دومین تیم پرافتخار آسیا بر اساس تعداد قهرمانی و نایب قهرمانی شناخته شد.

قابل توجه پسر خاله

 

 

 







 شهراد ناظمی در گفتگو با شبکه الدوری قطر افزود: «عقیلی علاوه بر تیم های فرانسوی از برخی تیم های اماراتی برای پیوستن به آنها پیشنهاد دارد.»وی بدون اشاره به نام تیم فرانسوی که خواستار عقیلی شده گفت: «این تیم در لیگ برتر بازی می کند و از تیم های میانه جدولی است.» 

ناظمی همچنین یادآورشد که تیم های اماراتی که خواستار عقیلی هستند در صدر جدول لیگ امارات قرار داشته و در رقابت های جام باشگاه های آسیا نیز حضور دارند. وی گفت: «عقیلی تمایل دارد تا با تیم العربی ادامه دهد اگرچه این تیم در شرایط نامناسبی در لیگ قطر قرار دارد.» 

وی همچنین افزود: «تیم سپاهان ایران نیز خواستار عقیلی شده که تاکنون وی به هیچ یک از تیم هایی که تمایل به خدمت گرفتن وی هستند جواب مثبت نداده است و منتظر وضعیت خود در باشگاه العربی قطر است.»

 

 







 اين هافبک طراح درباره اين سوال که سطح يورو بالاتر است يا جام جهاني جوابي را داد که سعودي‌ها را خشمگين کرد. 
او گفت: بر اين باورم که جام ملت‌هاي اروپا سخت‌تر و معتبرتر است، چرا که در آن تيم‌هاي ضعيفي همچون عربستان و هندوراس وجود ندارند. تفاوت بين جام ملت‌هاي اروپا با جام جهاني به سطح تيم‌هاي شرکت کننده بر مي‌گردد. در رقابت‌هاي جام جهاني تيم‌هاي همچون عربستان و هندوراس وجود دارند که به راحتي مي‌توان از سد آن‌ها گذشت و به پيروزي رسيد اما در جام ملت‌هاي اروپا سطح تمام تيم‌ها خوب است و هيچ تيمي از پيش باخته نيست. گذشته از اين در جام جهاني 32 تيم شرکت مي‌کنند، اين در حالي است که در رقابت‌هاي يورو تنها 16 تيم حضور دارند و همه آن‌ها از مدعيان قهرماني هستند. 

رسانه‌هاي عربستاني بعد از اين سخنان تمسخرآميز ژاوي به خشم آمدند. بسياري از آن‌ها نوشته‌اند که صحبتهاي تمسخرآميز ژاوي به خاطر اختلاف اين بازيکن با رايکارد سرمربي سابق بارسلونا و فعلي عربستان بيان شده است. 

 

 







در حالیکه در صفحات اجتماعی اینترنتی موج تازه ای برای بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ایجاد شده ، شنیده می شود که این مهاجم محبوب استقلالی ها در 35 سالگی هنوز با پیشنهادهای مختلف خارجی مواجه است !
دو باشگاه اماراتی ، یک باشگاه قطری و اخیرا یک باشگاه چینی پیشنهادهایی را برای قرارداد یکساله به فرهاد داده اند و او پاسخ به این پیشنهادات را به بعد از بازیهای الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا موکول کرده است .
از سوی دیگر نزدیکان فرهاد مجیدی به نقل از او درباره بازگشتش به استقلال می گویند که مجیدی منتظر تغییر و تحولات در باشگاه استقلال است تا بعد از آن تصیم نهایی اش را درباره انتخاب تیم فصل بعدش بگیرد .
بعد از اتفاقات مسابقه پرسپولیس با الغرافه در ورزشگاه آزادی ، فرهاد مجیدی مجددا محبوبیت خود را در میان استقلالی ها بدست اورده است . بازیکنی که خیلی ها معتقدند او محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر باشگاه استقلال است .

 

 

 







پپ گوارديولا موفق‌ترين مربي تاريخ بارسلونا جدايي خود را از اين تيم اعلام کرد و تيتو جايگزين وي شد.رويدادي که به نوشته روزنامه‌هاي اسپانيايي سريع‌ترين جابه‌جايي تاريخ فوتبال بوده است.

در نگاه اول همه چيز عادي به نظر مي‌رسد، اما کمي دقت در مراسم خداحافظي پپ کافي است تا متوجه شويم همه افراد حاضر از جدايي پپ ناراحت نيستند. واكنش هاي پيكه مدافع و روسل مدير عامل باشگاه بسيار معنادار است.

ماجرا از روي کار آمدن خوان لاپورتا، مدير سابق بارسلوا در سال 2003 آغاز مي‌شود. زماني که او با کمک مدير فعلي بارسا، ساندرو روسل، دوست ديروز و دشمن مصلحتي امروز بر صندلي رياست کاتالان تکيه زد. تحقيقات نشان مي‌دهد که مرد پشت پرده اين گروه کسي نيست جز پيني زهاوي دلال بزرگ صهيونيست.

اين دوستي زماني نمود پيدا مي‌کند که لاپورتا براي مراسم عروسي دختر پيني صهيونيست به اراضي اشغالي سفر مي‌کند، قراردادي مي‌بندد و براي حفاظت دختر خود از شرکت‌هاي امنيتي صهيونيست کمک مي‌گيرد. در اين ميان از ديدار روسل و سفير اسرائيل نمي‌توان گذشت.

امضاي زهاوي در بسياري از انتقالات مشکوک دهه اخير ديده مي‌شود. از آوردن آبرامويچ به چلسي تا سپردن پورت موس به دست الکساندر گايداماک، پسر آرکادي، سياستمدار رژيم اشغالگر قدس.

نكته ي ديگر اين كه دلال هر سه بازيکن مورد غضب پپ در بارسا زهاوي بوده است. نفر اول رونالدينهو، پپ در اولين اقدام جنجالي خود بر روي نام بهترين بازيکن وقت جهان خط کشيد. بازيکن برزيلي به کمک آقاي دلال به ميلان رفت تا به آرزوهايش برسد. آرزوهايي که بخشي از آن به گفته خود او پيروزي رژيم اشغالگر بر لبنان است.

نفر دوم زلاتان ابراهيويچ.ستاره اينتر ايتاليا به آبي اناري پوشان پيوست، نيمکت‌نشين شد و روانه ميلان گرديد.وي در کتاب خاطرات خود نوشت: به مدت 6 ماه پپ با من صحبت نمي‌کرد و هر جا که مي‌رفتم او از آنجا خارج مي‌شد.

و نفر آخر جرارد پيکه. اين بازيکن براي اثبات ارادت خود به لابي صهيونيسم از هيچ کاري اعم از سفر به سرزمين‌هاي اشغالي و ديدار با شيمون پرز دريغ نورزيد و حتي اتهام کم‌کاري در مسابقات را از سوي هواداران بارسا به جان خريد تا ماسکرانو جايگزين او شود.

از طرف ديگر پپ با مضحک خواندن جريمه کانوته براي ابراز نظرش در مورد کشتار مردم بي‌‌گناه گفت:فوتباليست ها از جامعه جدا نيستند.اين كه او براي نوشتن نام فلسطين بر پيراهنش و ابراز نظر در مورد كشتار مردم بي گناه جريمه شود کاري بسيار مضحک است.اين گونه است كه هيچ خبرنگاري نبايد در اين مورد چيزي بنويسد.

اظهاراتي که بازتاب گسترده‌اي را به همراه داشت. اوج اختلاف با مافياي صهيون از همين جا آغاز مي‌شود، اما افکار عمومي پذيراي برکناري مربي که طي 3 سال 13 جام را به ارمغان آورده است نبود.

فشارها افزايش مي‌يابد. سفر پپ به اراضي اشغالي براي حضور در يک کنسرت.درخواست او مبني بر کمترين پوشش رسانه‌اي موجب خشم رسانه‌هاي صهيونيسم مي‌شود. اين عامل در کنار رابطه خواننده مذکور با لابي صهيونيست مي‌تواند گواهي بر تحت فشار بودن پپ در انجام اين سفر باشد.

فازهاي پيچيده‌تر جريان وقتي آشکار مي‌شود که بدانيم نام بانک لاکايخا، اسپانسر باشگاه بارسلونا با نام رژيم صهيونيستي عجين شده است. از سرمايه‌گذاري‌هاي عظيم تا فعاليت هاي تبليغاتي.

کار به جايي رسيد که مدافعين حقوق فلسطين در مقابل يکي از شعب اين بانک در کاتالانيا تجمع مي‌کنند و انزجار خود را از اين روابط فرياد مي‌زنند.

از دست دادن لاليگا با شکست در ال‌کلاسيکو و حذف از ليگ قهرمانان بهترين فرصت را براي مديريت ايجاد کرد. خبر جلسه رسمي گوارديولا و روسل انتشار مي يابد و کمتر از 24 ساعت بعد پروژه سريع‌ترين انتقال تاريخ به پايان يافته است.زمان‌بندي دقيق اين پروژه اهميت احتمال قهرماني بارسا در جام حذفي را نيز از بين برد.

اسناد و مدارک بيشتري براي ما ارسال شده که در گزارش‌هاي بعدي براي روشن‌تر کردن لايه‌هاي بيشتري از اين لابي صهيونيست انتشار خواهد يافت.
لینک فیلم تحقیقات و مدارک:

 

کلیک کنید

 

 

 







سایت گل در بررسی عملکرد هریک از تیم های اروپایی اقدام به انتخاب بهترین بازیکن آن تیم از بین سه نامزد بهترین عملکرد آن تیم در این فصل کرده است ......


لیگ برتر جزیره



منچستر سیتی
نامزدها : جو هارت / ویسنت کومپانی / آگوئرو

برنده >>> کومپانی : او هم در بازی رفت هم در بازی برگشت مقابل منچستر یونایتد عالی ظاهر شد و اگر سیتی عنوان لیگ برتر رو از آن خودش کنه تا حد زیادی باید مدیون گل دقایق پایانی نیمه اول این بازیکن به یونایتد باشه ....


بقیه در ادامه مطلب.....

 

 







یوونتوس بر بام ایتالیا

سرانجام یک فصل تلاش و کوشش شاگردان انتونیو کونته جواب داد و یوونتوسی ها موفق شدند در هفته ی سی و هفتم رقابت های سری آ باشگاه های ایتالیا با برتری مقابل کالیاری و شکست میلان در مقابل اینتر برای 30 بار قهرمان شوند.

الکس دل پیرو در پایان دیدار مقابل کالیاری گفت: "طبیعی است که همه می خواهیم در تورینو جشن بگیریم. همه چیز آماده ی برگزاری جشن بزرگی است. خوشحالم فقط خوشحال

کونته: بازی میلان برای ما مهم نبود، به ان بازی نگاه نمی کردیم و توجهی نداشتیم.مهم کار و تمرین و بازی همیشگی ما بود. ما سخت تمرین کردیم، سخت و سخت. اینجا برای پیروزی به میدان رفتیم ، میلان و یا هر حریف دیگر برای ما تفاوتی نمی کرد.

بوفون:امروز بهترین روز زندگی من بود. بدون شک بعد از جام جهانی امشب بزرگ ترین روز زندگی من بود.
دوست دارم این شادی را به کسایی تقدیم کنم. اول از همه به الساندرو دل پیرو، که خوشحالم دوباره باهم می توانیم جشن بگیریم. بعد به کامورانزی، ترزگه و ندود که ای کاش کنار ما بودند.

 

 







یكي از جانبازان جنگ تحميلي، سالها پس از مجروح شدن به علت وضع وخيمش به ايتاليا اعزام و در يكي از بيمارستانهاي شهر رم بستري شده بود از قضا چند روزي بعد از بستري شدن اين جانباز جنگ تحميلي متوجه مي شود خانم پرستاري كه از او مراقبت مي كند نام خانوادگي اش مالديني است. اين جانباز ابتدا تصور مي كند تشابه اسمي است، اما در نهايت نمي تواند جلوي كنجكاوي اش را بگيرد و از خانم پرستار مي پرسد: آيا با پائولو مالديني ستاره شهر تيم آ.ث. ميلان نسبتي داري؟ و خانم پرستار در پاسخ مي گويد: پائولو برادر من است! جانباز ايراني در حالي كه بسيار خوشحال شده بود، از خانم پرستار خواهش مي كند كه اگر ممكن است عكسي به يادگار بياورد و خانم پرستار هم قول مي دهد تا برايش تهيه كند، اما جالب ترين بخش داستان صبح روز بعد اتفاق مي افتد. هنگامي كه جانباز هموطن ما از خواب بيدار مي شود، كنار تخت بيمارستان خود پائولو مالديني بزرگ را مي بيند كه با يك دسته گل به انتظار بيدار شدن او نشسته است و ... پائولو مالديني اسطوره ميلان از شهر ميلان واقع در شمال غربي ايتاليا، به شهر رم واقع در مركز كشور ايتاليا كه فاصله اي حدود ششصد كيلومتر دارد رفت، تا از يك جانباز جنگي ايراني كه خواستار عكس يادگاري اوست، عيادت كند



 

 

 

 







خوب بروبچه های گل طرفدار آبی و اناری ضمن آرزوی موفقیت شما و تیمتون در سالهای آتی باید به عرضتون برسونم که برد دیروز شما برای جلوگیری ازقهرمانی کریس و یاران کافی نبود !!!! بیلبائو 0 - 3 رئال ====> قهرمانیِ غوهای سفید در لالیگا ..... به این ترتیب اونا دارن خودشون رو برای گرفتن جشن قهرمانی در حضور هوادارشون در هفته ی بعد آماده میکنن .........
 

در زیر تصاویر گویای حوادث خاطره ساز رئال در این فصل بود ......


شوک وارده به رئال : اونا اولین باخت از دوباخت کل فصلشون رو مقابل لوانته تجربه کردن (1-0)





برد با شش گل: آنها موفق شدن با هتریک کریس تیم رایو وایکانو رو 6-0 شکست دهند.


 

 

بقيه در ادامه مطلب.....

 

 

 

 

 


 







آنهايي که توانستند خود را در جريان مسابقه فوتبال بر سايرين ديکته کنند، در فصل نقل و انتقالات طرفداران زيادي پيدا کرده‌‌اند. بسياري باشگاه‌ها تلاش مي‌کنند با اين تيم‌ها با شيوه‌ بازي زيباي تيکي تاکا رقابت کنند.

10 نفر از بازيکناني که بيشترين موقعيت‌ها را روي دروازه حريفان ايجاد کرده‌اند؛ به شرح زير معرفي مي‌کنيم:
10- پل اسکولز، منچستريونايتد

اسکولز بدون شک يکي از اساطير فوتبال است.

هافبک منچستريونايتد همچنان در سن 37 سالگي و پس از بازگشت دوباره از بازنشستگي سطح بسيار بالاي استاندارد فوتبال خود را نشان مي‌دهد.

ژاوي در يکي از مصاحبه‌هاي اخير خود اعلام کرد: در 15 تا 20 سال اخير اسکولز بهترين و کامل‌ترين بازيکن مياني است که من ديده‌ام.
9- خوان ماتا، چلسي

خوان ماتا پس از پيوستن به چلسي از والنسيا در تابستان گذشته، فصل فوق‌العاده‌اي را در ليگ برتر پشت سر گذاشت.

لژيونر اسپانيايي به سرعت خود را با شرايط حاکم بر فوتبال انگليس وفق داد و به يکي از بازيکنان کليدي آبي‌پوشان تبديل شد. وي در اين فصل 22 پاس گل داده است.

بازيکن 24 ساله مهارت پاسکاري خود را در انگليس تقويت کرد و شيوه بازي‌ خود را گسترش داد و هر بار يکي از آنها را در فوتبال چلسي به نمايش گذاشت.
8. فرانک ريبري، بايرن مونيخ

فرانک ريبري در اين فصل بوندس‌ليگا در ترکيب بايرن مونيخ بهترين شرايط خود را تجربه کرد. لژيونر فرانسوي مهارت فوق‌العاده‌اي در عبور دادن توپ با هر دو پا دارد.

ريبري 23 گل براي فيناليست ليگ قهرمانان اروپا در اين فصل خلق کرد.
7. ادن هزرد، ليل

ادن هزرد لژيونر بلژيکي فصل گذشته در ليگ يک با ليل درخشيد و در نهايت تابستان با مبالغ هنگفتي براي انتقال مواجه شد.

بازيکن 21 ساله بدون شک با توانايي باز کردن بسته ترين خطوط دفاعي در هر باشگاه اروپايي موفق خواهد بود. منتظر خواهيم بود تا ببينيم هزرد در ادامه در کدام يک از باشگاه‌ها در فصل آينده توانايي‌هاي خود را به رخ خواهد کشيد.
6. کريستيانو رونالدو، رئال مادريد

شايد پس از به ثمررساندن گل‌هاي فراوان در سال‌هاي اخير، به نظر برسد که جايي براي حضور وي در ميان 10 نفر برتر خلق موقعيت گل بر روي دروازه حريف ندارد، اما وي در اين فصل پاس‌ گل‌هاي فراواني نيز به آمار گل‌هاي خود افزوده است.
5. داويد سيلوا، منچسترسيتي

سيلوا به اندازه کافي بدشانس بود که در تيمي به ميدان برود که تعداد زيادي بازيکن شبيه به او داشته باشد. بنابراين سيلوا مجبور به ترک اسپانيا شد تا شايستگي‌هاي خود را در جاي ديگري نشان دهد.

ستاره منچسترسيتي استاندارد بازي خود را به در جه بالاتري در ليگ برتر رساند و اکنون توجهات بيشتري را نسبت به زمان حضورش در والنسيا به خود جلب کرده است.
4. مسعود اوزيل، رئال مادريد

اوزيل از زمان پيوستن به رئال مادريد به موفقيت‌هاي بزرگي دست يافت. وي پس از جدايي از وردربرمن و قرار گرفتن در ترکيب قوهاي سفيد در سال 2010، 33 پاس گل داده است.

اوزيل که اکنون خود را در يکي از بزرگترين باشگاه‌هاي جهان تثبيت کرده بدون شک يکي از خلاق‌ترين بازيکنان اروپا است.
3. ژاوي، بارسلونا

ژاوي يکي از قهرمانان اصلي نسل اخير باشگاهش است که فوتبال اروپا در 5 فصل گذشته وارد مرحله جديد کرده است.

ژاوي با پا به توپ شدن‌هاي ماهرانه و بسياري از توانمندي‌هاي فيزيکي، به يکي از ستون‌هاي اصلي بارسلونا تبديل شده است.

ژاوي در ژانويه با 93.3 درصد صحت پاس به عنوان دومين بازيکن برتر اروپا شناخته شد.
2. آندره پيرلو، يوونتوس

پيرلو يک بار ديگر در اين فصل خود را نشان داد. وي پس از 10 سال از ميلان جدا شد. پيرلو به دليل توانايي‌ در ارسال پاس‌هاي بلند و کوتاه از هر نقطه زمين يکي از خلاق‌ترين بازيکنان اروپا است. حملات بيانکونري همه توسط اين بازيکن 32 ساله شکل مي‌گيرد. وي همچنين مهارت خاصي در ديدن فضا‌هايي دارد که هيچ کس قادر به ديدن آنها نيست.
1. ليونل مسي، بارسلونا

ليونل مسي نه تنها بزرگترين گلزن اروپا که خلاق‌ترين بازيکن قاره است. اين بازيکن 24 ساله 65 گل از 177 گل بارسلونا را در اين فصل به ثبت رساند. مسي همچنين 28 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. اين به اين معناست که مسي 25 درصد از گل‌هايي را که خودش به ثمر نرسانده، خلق کرده است.

مسي مي‌تواند به دليل توانايي در پاسکاري، سرعت جرقه‌اي که مي‌توانند بهترين خطوط دفاعي را نيز با چالش روبرو کند بهترين دهنده پاس گل دنيا انتخاب شود.

سايت بليچر اسپورت در گزارشي نوشت: فوتبال اروپا پس از نسل طلايي اسپانيا کاملا تغيير کرد. بارسلوناي اسپانيا در صحنه ظاهر شد و تأثير بيشتري بر خلاقيت فوتبال گذاشت.

 

 

 







به نقل از قدس، علی کریمی در پایان لیگ یازدهم از پرسپولیس جدا خواهد شد. جادوگر که هفته ها است با دنیزلی مشکل دارد و سعی می شود این اختلاف چندان رسانه ای نشود پس از فصل از جمع سرخپوشان کنار می رود. کریمی در حال حاضر دوران سکوت را پشت سر می گذارد و سعی می کند در بازی های پایانی تیمش را با اظهارات تند به حاشیه نکشاند اما به زودی شاهد جدایی غیر منتظره او از پرسپولیس خواهیم بود. در جریان بازی پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز یکی از دوستان نزدیک کریمی با وی تماس می گیرد و صحبت های این دو به فصل بعد کشیده می شود. کریمی در باره اینکه آیا فصل بعد در پرسپولیس خواهد بود به دوست نزدیکش می گوید: «بعید است فصل بعد پرسپولیس باشم. می خواهم جایی بروم که کمی آرام باشم و استرس نداشته باشم. خیلی خسته شده ام.»

گفته می شود یک تیم قطری به کریمی پیشنهاد داده و هیچ بعید نیست نام آن تیم الغرافه هم باشد! البته کریمی در این گفت و گو اشاره ای به دنیزلی نکرده است اما پیدا است که او بابت حضور افندی در پرسپولیس ناراحت است و فصل بعد را در این تیم نخواهد گذراند. شاید شنیدن این خبر باعث شود از همین حالا محمد رویانیان برای حفظ کریمی آستین بالا بزند. قطعا اگر مدیران باشگاه پرسپولیس بدانند که کریمی قصد خداحافظی دارد با وی صحبت خواهند کرد تا از تصمیمش منصرف بشود. شاید رویانیان بتواند این معادلات را بر هم بزند؛ آیا می تواند؟!

 

 

 







به گزارش بي بي سي اسپورت، گوارديولا گفته است در حال حاضر علاقه اي به مربيگري ندارد و کارهايي مهمتر از فوتبال براي او وجود دارند.

با اين حال چلسي همچنان اميدوار است که مربي کاتالان در تصميم خود تجديدنظر کند. آبراموويچ مي خواهد الگوي بارسلونا را درچلسي و پرورش جواناني است که آينده اين تيم را بسازند.

او با يکي از مديران سابق فوتبال بارسلونا درباره پياده سازي اين الگو در استمفورد بريج گفت و گو کرده است. گوارديولا هرگونه ملاقات با آبراموويچ را تکذيب مي کند. او گفت: تا بحال نه با رومن آبراموويچ و نه با هيچ نماينده اي از چلسي ملاقات نداشته ام. البته هميشه براي اين باشگاه احترام قائل بوده ام.

وي افزود: فعلا مي خواهم استراحت کنم ، شايد يک روز بگويم چکار خواهم. بگذاريد ببينيم زندگي مرا به کدام سو مي کشاند. آرزوي من اين است که در حال حاضر کارهاي ديگري بکنم. سرمربي بارسلونا گفت: علاقه اي ندارم خودم را در خارج ثابت کنم ، در حال حاضر ترجيح مي دهم از فوتبال فاصله بگيرم و باتري هايم را شارژ کنم. نياز به بازسازي دارم و بهترين راهش اين است که از همه کارها فاصله بگيرم.

طبق نظام مالياتي اسپانيا ، ستاره هاي ورزشي فقط 20 درصد از درآمد خود را بايد بابت ماليات به دولت بازگردانند و اين بخت چلسي براي جذب گوارديولا را کم مي کند. در بريتانيا، ماليات 45 درصد است و آبراموويچ بايد حداقل 10 ميليون پوند در سال به گوارديولا پيشنهاد کند تا او حقوقي برابر با بارسلونا بگيرد.

دي ماتئو روزجمعه از گوارديولا تقدير کرد ولي نسبت به پياده سازي الگوي بارسلونا درچلسي هشدار داد. وي گفت: چه به عنوان مربي و چه به لحاظ فردي او انساني بزرگ است و الگوي مربيگري او تا سالها باقي خواهد ماند. شايد اين تصميم براي او ، حرفه و خانواده اش در اين برهه از زمان بهترين باشد.

سرمربي چلسي در عين حال افزود: مطمئن نيستم کسي بتواند آنچه او در بارسلونا اجرا کرده را در باشگاهي ديگر پياده کند. تاريخ نشان داده که اجراي الگوي يک باشگاه قابل اجرا در باشگاهي با فرهنگ متفاوت نيست.

 

 

 

 







 


سایت گل- پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

این مربی 41 ساله در تمرین امروز تیمش این مسئله را به اطلاع شاگردانش رساند و او دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی اش تایید کرد که قصد ندارد قراردادش را با باشگاه کاتالانی تمدید کند.

این مربی جوان در سال 2008 جای فرانک رایکارد را روی نیمکت بارسا گرفت و در این مدت 13 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ با آبی و اناری ها به دست آورد.

او در کنفرانس مطبوعاتی اش که همچنان در حال برگزاری است، به خبرنگاران گفت:" می خواهم درک کنید که این تصمیم آسانی نبود. می خواهم سعی کنم که احساسم را بیان کنم و امیدوارم طرفداران این را بفهمند. من واقعا به خاطر ابهام هایی که در چند هفته اخیر به وجود آمد، متاسفم.

من همیشه به دنبال قراردادهای کوتاه مدت هستم زیرا توقعات در بارسا بالاست. من به عنوان یک بازیکن با این توقعات روبرو شده بودم و می دانستم که چطور باید با آن کنار بیایم. همیشه می دانستم که چهار سال در بارسا مانند یک ابدیت است. نمی خواستم با قرارداد طولانی مدت خودم را به تصمیم هایی که نمی خواستم، گره بزنم.

در پاییز، من به رئیس و مدیر ورزشی باشگاه اعلام کردم که این فصل، پایان دوران حضور من در بارسا خواهد بود اما نمی توانستم این را به بازیکنان بگویم زیرا شرایط بسیار پیچیده می شد. اکنون که دو جام مهم را از دست دادیم، زمان خوبی برای اعلام این موضوع بود."

سرمربی موفق کاتالان ها دلیل اصلی جدایی اش از این باشگاه را خستگی بیش از اندازه بعد از 4 سال کار در این باشگاه عنوان کرد.

" 4 سال هر کسی را خسته می کند. من به رئیس باشگاه گفتم که دوران من در پایان فصل به اتمام می شود. من دیگر نمی توانم چیز جدیدی به تیم بدهم و مربی جدید باید این کار را بکند.

صحبت با رسانه ها و بازیکنان برای چهار سال انرژی زیادی از من گرفت. می دانم که بارسا بهترین باشگاه برای مربیگری است اما اکنون زمان مناسبی برای جدا شدن است."

گواردیولا همچنین با تشکر از بازیکنانش، گفت:" می خواهم از بازیکنانم که مسئول همه موفقیت هایی هستند که من در اینجا به دست آورده ام، تشکر کنم. کار کردن با آنها یک افتخار بود. من با تمام شور و علاقه با آنها کار می کردم. آنها با کار سخت و هر روزه، همه این افتخارات را ممکن کردند.

دیگر انرژی ای برای ادامه کار ندارم، نیاز به استراحت دارم. نیاز دارم تا احساسی که در ابتدای کارم داشتم را بار دیگر به دست بیاورم. دیگر احساس سابق را ندارم و بارسا شایسته این نیست. این تنها چیزی است که می توانم بگویم.

من به همه کارهایی که انجام دادم، افتخار می کنم. این باشگاه نیرویی غیرقابل توقف دارد. جانشین من مربی توانایی خواهد بود و می تواند کارش را به بهترین نحو انجام دهد."

 

 

 







باشگاه خبرنگاران: هفته گذشته سامان آقازمانی اخراج شد تا فرصت حضور در دیدار بعدی تیمش را از دست بدهد، این در حالی است که شایعاتی مبنی بر این اتفاق مطرح شده است که امیدواریم صحت نداشته باشد.
این بازیکن که با اخراجش زمینه ساز شکست سنگینی مقابل سایپا شد در مظان اتهام قرار دارد که یک پیشنهاد غیرحرفه ای دریافت کرده است. گفته می شود این بازیکن که مورد علاقه یکی از مربیان لیگ برتری است، پیشنهاد بی شرمانه ای از سوی نزدیکان این مربی صاحب نام دریافت کرده که اگر در بازی آینده تیم حضور نداشته باشی سال آینده در تیمی هستی که من مربی آن هستم.
این در شرایطی است که بر اساس شنیده ها بازیکن مورد نظر در لیست اخراجی های دنیزلی هم هست.
البته هیچ کس به این شایعه واکنشی نشان نداده است که ما هم امیدواریم این موضوع شایعه ای بیش نباشد و از ریشه و بن صحت نداشته باشد و چون اگر غیر از این باشد باید فاتحه این فوتبال را بخوانیم.
این شایعه در تمرین روز گذشته پرسپولیسی ها دهان به دهان چرخید و بازیکنان اظهارنظرهای متفاوتی در این رابطه می کردند. حال باید منتظر ماند و دید واکنش رویانیان و مصطفی دنیزلی در این رابطه چیست و اینکه آیا فصل بعد بازیکن مورد نظر در چه تیمی بازی خواهد کرد.
گفتنی است، تمام مندرجات خبر فوق در حد شایعه بوده و به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و ما امیدواریم این اتفاقات و شایعات صحت نداشته باشد.

 

 

 






صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.