بارسلونا در برابر صهيونيسم+فيلم
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

پپ گوارديولا موفق‌ترين مربي تاريخ بارسلونا جدايي خود را از اين تيم اعلام کرد و تيتو جايگزين وي شد.رويدادي که به نوشته روزنامه‌هاي اسپانيايي سريع‌ترين جابه‌جايي تاريخ فوتبال بوده است.

در نگاه اول همه چيز عادي به نظر مي‌رسد، اما کمي دقت در مراسم خداحافظي پپ کافي است تا متوجه شويم همه افراد حاضر از جدايي پپ ناراحت نيستند. واكنش هاي پيكه مدافع و روسل مدير عامل باشگاه بسيار معنادار است.

ماجرا از روي کار آمدن خوان لاپورتا، مدير سابق بارسلوا در سال 2003 آغاز مي‌شود. زماني که او با کمک مدير فعلي بارسا، ساندرو روسل، دوست ديروز و دشمن مصلحتي امروز بر صندلي رياست کاتالان تکيه زد. تحقيقات نشان مي‌دهد که مرد پشت پرده اين گروه کسي نيست جز پيني زهاوي دلال بزرگ صهيونيست.

اين دوستي زماني نمود پيدا مي‌کند که لاپورتا براي مراسم عروسي دختر پيني صهيونيست به اراضي اشغالي سفر مي‌کند، قراردادي مي‌بندد و براي حفاظت دختر خود از شرکت‌هاي امنيتي صهيونيست کمک مي‌گيرد. در اين ميان از ديدار روسل و سفير اسرائيل نمي‌توان گذشت.

امضاي زهاوي در بسياري از انتقالات مشکوک دهه اخير ديده مي‌شود. از آوردن آبرامويچ به چلسي تا سپردن پورت موس به دست الکساندر گايداماک، پسر آرکادي، سياستمدار رژيم اشغالگر قدس.

نكته ي ديگر اين كه دلال هر سه بازيکن مورد غضب پپ در بارسا زهاوي بوده است. نفر اول رونالدينهو، پپ در اولين اقدام جنجالي خود بر روي نام بهترين بازيکن وقت جهان خط کشيد. بازيکن برزيلي به کمک آقاي دلال به ميلان رفت تا به آرزوهايش برسد. آرزوهايي که بخشي از آن به گفته خود او پيروزي رژيم اشغالگر بر لبنان است.

نفر دوم زلاتان ابراهيويچ.ستاره اينتر ايتاليا به آبي اناري پوشان پيوست، نيمکت‌نشين شد و روانه ميلان گرديد.وي در کتاب خاطرات خود نوشت: به مدت 6 ماه پپ با من صحبت نمي‌کرد و هر جا که مي‌رفتم او از آنجا خارج مي‌شد.

و نفر آخر جرارد پيکه. اين بازيکن براي اثبات ارادت خود به لابي صهيونيسم از هيچ کاري اعم از سفر به سرزمين‌هاي اشغالي و ديدار با شيمون پرز دريغ نورزيد و حتي اتهام کم‌کاري در مسابقات را از سوي هواداران بارسا به جان خريد تا ماسکرانو جايگزين او شود.

از طرف ديگر پپ با مضحک خواندن جريمه کانوته براي ابراز نظرش در مورد کشتار مردم بي‌‌گناه گفت:فوتباليست ها از جامعه جدا نيستند.اين كه او براي نوشتن نام فلسطين بر پيراهنش و ابراز نظر در مورد كشتار مردم بي گناه جريمه شود کاري بسيار مضحک است.اين گونه است كه هيچ خبرنگاري نبايد در اين مورد چيزي بنويسد.

اظهاراتي که بازتاب گسترده‌اي را به همراه داشت. اوج اختلاف با مافياي صهيون از همين جا آغاز مي‌شود، اما افکار عمومي پذيراي برکناري مربي که طي 3 سال 13 جام را به ارمغان آورده است نبود.

فشارها افزايش مي‌يابد. سفر پپ به اراضي اشغالي براي حضور در يک کنسرت.درخواست او مبني بر کمترين پوشش رسانه‌اي موجب خشم رسانه‌هاي صهيونيسم مي‌شود. اين عامل در کنار رابطه خواننده مذکور با لابي صهيونيست مي‌تواند گواهي بر تحت فشار بودن پپ در انجام اين سفر باشد.

فازهاي پيچيده‌تر جريان وقتي آشکار مي‌شود که بدانيم نام بانک لاکايخا، اسپانسر باشگاه بارسلونا با نام رژيم صهيونيستي عجين شده است. از سرمايه‌گذاري‌هاي عظيم تا فعاليت هاي تبليغاتي.

کار به جايي رسيد که مدافعين حقوق فلسطين در مقابل يکي از شعب اين بانک در کاتالانيا تجمع مي‌کنند و انزجار خود را از اين روابط فرياد مي‌زنند.

از دست دادن لاليگا با شکست در ال‌کلاسيکو و حذف از ليگ قهرمانان بهترين فرصت را براي مديريت ايجاد کرد. خبر جلسه رسمي گوارديولا و روسل انتشار مي يابد و کمتر از 24 ساعت بعد پروژه سريع‌ترين انتقال تاريخ به پايان يافته است.زمان‌بندي دقيق اين پروژه اهميت احتمال قهرماني بارسا در جام حذفي را نيز از بين برد.

اسناد و مدارک بيشتري براي ما ارسال شده که در گزارش‌هاي بعدي براي روشن‌تر کردن لايه‌هاي بيشتري از اين لابي صهيونيست انتشار خواهد يافت.
لینک فیلم تحقیقات و مدارک:

 

کلیک کنید

 

 

 







سایت گل در بررسی عملکرد هریک از تیم های اروپایی اقدام به انتخاب بهترین بازیکن آن تیم از بین سه نامزد بهترین عملکرد آن تیم در این فصل کرده است ......


لیگ برتر جزیره



منچستر سیتی
نامزدها : جو هارت / ویسنت کومپانی / آگوئرو

برنده >>> کومپانی : او هم در بازی رفت هم در بازی برگشت مقابل منچستر یونایتد عالی ظاهر شد و اگر سیتی عنوان لیگ برتر رو از آن خودش کنه تا حد زیادی باید مدیون گل دقایق پایانی نیمه اول این بازیکن به یونایتد باشه ....


بقیه در ادامه مطلب.....

 

 







یوونتوس بر بام ایتالیا

سرانجام یک فصل تلاش و کوشش شاگردان انتونیو کونته جواب داد و یوونتوسی ها موفق شدند در هفته ی سی و هفتم رقابت های سری آ باشگاه های ایتالیا با برتری مقابل کالیاری و شکست میلان در مقابل اینتر برای 30 بار قهرمان شوند.

الکس دل پیرو در پایان دیدار مقابل کالیاری گفت: "طبیعی است که همه می خواهیم در تورینو جشن بگیریم. همه چیز آماده ی برگزاری جشن بزرگی است. خوشحالم فقط خوشحال

کونته: بازی میلان برای ما مهم نبود، به ان بازی نگاه نمی کردیم و توجهی نداشتیم.مهم کار و تمرین و بازی همیشگی ما بود. ما سخت تمرین کردیم، سخت و سخت. اینجا برای پیروزی به میدان رفتیم ، میلان و یا هر حریف دیگر برای ما تفاوتی نمی کرد.

بوفون:امروز بهترین روز زندگی من بود. بدون شک بعد از جام جهانی امشب بزرگ ترین روز زندگی من بود.
دوست دارم این شادی را به کسایی تقدیم کنم. اول از همه به الساندرو دل پیرو، که خوشحالم دوباره باهم می توانیم جشن بگیریم. بعد به کامورانزی، ترزگه و ندود که ای کاش کنار ما بودند.

 

 







یكي از جانبازان جنگ تحميلي، سالها پس از مجروح شدن به علت وضع وخيمش به ايتاليا اعزام و در يكي از بيمارستانهاي شهر رم بستري شده بود از قضا چند روزي بعد از بستري شدن اين جانباز جنگ تحميلي متوجه مي شود خانم پرستاري كه از او مراقبت مي كند نام خانوادگي اش مالديني است. اين جانباز ابتدا تصور مي كند تشابه اسمي است، اما در نهايت نمي تواند جلوي كنجكاوي اش را بگيرد و از خانم پرستار مي پرسد: آيا با پائولو مالديني ستاره شهر تيم آ.ث. ميلان نسبتي داري؟ و خانم پرستار در پاسخ مي گويد: پائولو برادر من است! جانباز ايراني در حالي كه بسيار خوشحال شده بود، از خانم پرستار خواهش مي كند كه اگر ممكن است عكسي به يادگار بياورد و خانم پرستار هم قول مي دهد تا برايش تهيه كند، اما جالب ترين بخش داستان صبح روز بعد اتفاق مي افتد. هنگامي كه جانباز هموطن ما از خواب بيدار مي شود، كنار تخت بيمارستان خود پائولو مالديني بزرگ را مي بيند كه با يك دسته گل به انتظار بيدار شدن او نشسته است و ... پائولو مالديني اسطوره ميلان از شهر ميلان واقع در شمال غربي ايتاليا، به شهر رم واقع در مركز كشور ايتاليا كه فاصله اي حدود ششصد كيلومتر دارد رفت، تا از يك جانباز جنگي ايراني كه خواستار عكس يادگاري اوست، عيادت كند



 

 

 

 







خوب بروبچه های گل طرفدار آبی و اناری ضمن آرزوی موفقیت شما و تیمتون در سالهای آتی باید به عرضتون برسونم که برد دیروز شما برای جلوگیری ازقهرمانی کریس و یاران کافی نبود !!!! بیلبائو 0 - 3 رئال ====> قهرمانیِ غوهای سفید در لالیگا ..... به این ترتیب اونا دارن خودشون رو برای گرفتن جشن قهرمانی در حضور هوادارشون در هفته ی بعد آماده میکنن .........
 

در زیر تصاویر گویای حوادث خاطره ساز رئال در این فصل بود ......


شوک وارده به رئال : اونا اولین باخت از دوباخت کل فصلشون رو مقابل لوانته تجربه کردن (1-0)





برد با شش گل: آنها موفق شدن با هتریک کریس تیم رایو وایکانو رو 6-0 شکست دهند.


 

 

بقيه در ادامه مطلب.....

 

 

 

 

 


 







آنهايي که توانستند خود را در جريان مسابقه فوتبال بر سايرين ديکته کنند، در فصل نقل و انتقالات طرفداران زيادي پيدا کرده‌‌اند. بسياري باشگاه‌ها تلاش مي‌کنند با اين تيم‌ها با شيوه‌ بازي زيباي تيکي تاکا رقابت کنند.

10 نفر از بازيکناني که بيشترين موقعيت‌ها را روي دروازه حريفان ايجاد کرده‌اند؛ به شرح زير معرفي مي‌کنيم:
10- پل اسکولز، منچستريونايتد

اسکولز بدون شک يکي از اساطير فوتبال است.

هافبک منچستريونايتد همچنان در سن 37 سالگي و پس از بازگشت دوباره از بازنشستگي سطح بسيار بالاي استاندارد فوتبال خود را نشان مي‌دهد.

ژاوي در يکي از مصاحبه‌هاي اخير خود اعلام کرد: در 15 تا 20 سال اخير اسکولز بهترين و کامل‌ترين بازيکن مياني است که من ديده‌ام.
9- خوان ماتا، چلسي

خوان ماتا پس از پيوستن به چلسي از والنسيا در تابستان گذشته، فصل فوق‌العاده‌اي را در ليگ برتر پشت سر گذاشت.

لژيونر اسپانيايي به سرعت خود را با شرايط حاکم بر فوتبال انگليس وفق داد و به يکي از بازيکنان کليدي آبي‌پوشان تبديل شد. وي در اين فصل 22 پاس گل داده است.

بازيکن 24 ساله مهارت پاسکاري خود را در انگليس تقويت کرد و شيوه بازي‌ خود را گسترش داد و هر بار يکي از آنها را در فوتبال چلسي به نمايش گذاشت.
8. فرانک ريبري، بايرن مونيخ

فرانک ريبري در اين فصل بوندس‌ليگا در ترکيب بايرن مونيخ بهترين شرايط خود را تجربه کرد. لژيونر فرانسوي مهارت فوق‌العاده‌اي در عبور دادن توپ با هر دو پا دارد.

ريبري 23 گل براي فيناليست ليگ قهرمانان اروپا در اين فصل خلق کرد.
7. ادن هزرد، ليل

ادن هزرد لژيونر بلژيکي فصل گذشته در ليگ يک با ليل درخشيد و در نهايت تابستان با مبالغ هنگفتي براي انتقال مواجه شد.

بازيکن 21 ساله بدون شک با توانايي باز کردن بسته ترين خطوط دفاعي در هر باشگاه اروپايي موفق خواهد بود. منتظر خواهيم بود تا ببينيم هزرد در ادامه در کدام يک از باشگاه‌ها در فصل آينده توانايي‌هاي خود را به رخ خواهد کشيد.
6. کريستيانو رونالدو، رئال مادريد

شايد پس از به ثمررساندن گل‌هاي فراوان در سال‌هاي اخير، به نظر برسد که جايي براي حضور وي در ميان 10 نفر برتر خلق موقعيت گل بر روي دروازه حريف ندارد، اما وي در اين فصل پاس‌ گل‌هاي فراواني نيز به آمار گل‌هاي خود افزوده است.
5. داويد سيلوا، منچسترسيتي

سيلوا به اندازه کافي بدشانس بود که در تيمي به ميدان برود که تعداد زيادي بازيکن شبيه به او داشته باشد. بنابراين سيلوا مجبور به ترک اسپانيا شد تا شايستگي‌هاي خود را در جاي ديگري نشان دهد.

ستاره منچسترسيتي استاندارد بازي خود را به در جه بالاتري در ليگ برتر رساند و اکنون توجهات بيشتري را نسبت به زمان حضورش در والنسيا به خود جلب کرده است.
4. مسعود اوزيل، رئال مادريد

اوزيل از زمان پيوستن به رئال مادريد به موفقيت‌هاي بزرگي دست يافت. وي پس از جدايي از وردربرمن و قرار گرفتن در ترکيب قوهاي سفيد در سال 2010، 33 پاس گل داده است.

اوزيل که اکنون خود را در يکي از بزرگترين باشگاه‌هاي جهان تثبيت کرده بدون شک يکي از خلاق‌ترين بازيکنان اروپا است.
3. ژاوي، بارسلونا

ژاوي يکي از قهرمانان اصلي نسل اخير باشگاهش است که فوتبال اروپا در 5 فصل گذشته وارد مرحله جديد کرده است.

ژاوي با پا به توپ شدن‌هاي ماهرانه و بسياري از توانمندي‌هاي فيزيکي، به يکي از ستون‌هاي اصلي بارسلونا تبديل شده است.

ژاوي در ژانويه با 93.3 درصد صحت پاس به عنوان دومين بازيکن برتر اروپا شناخته شد.
2. آندره پيرلو، يوونتوس

پيرلو يک بار ديگر در اين فصل خود را نشان داد. وي پس از 10 سال از ميلان جدا شد. پيرلو به دليل توانايي‌ در ارسال پاس‌هاي بلند و کوتاه از هر نقطه زمين يکي از خلاق‌ترين بازيکنان اروپا است. حملات بيانکونري همه توسط اين بازيکن 32 ساله شکل مي‌گيرد. وي همچنين مهارت خاصي در ديدن فضا‌هايي دارد که هيچ کس قادر به ديدن آنها نيست.
1. ليونل مسي، بارسلونا

ليونل مسي نه تنها بزرگترين گلزن اروپا که خلاق‌ترين بازيکن قاره است. اين بازيکن 24 ساله 65 گل از 177 گل بارسلونا را در اين فصل به ثبت رساند. مسي همچنين 28 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. اين به اين معناست که مسي 25 درصد از گل‌هايي را که خودش به ثمر نرسانده، خلق کرده است.

مسي مي‌تواند به دليل توانايي در پاسکاري، سرعت جرقه‌اي که مي‌توانند بهترين خطوط دفاعي را نيز با چالش روبرو کند بهترين دهنده پاس گل دنيا انتخاب شود.

سايت بليچر اسپورت در گزارشي نوشت: فوتبال اروپا پس از نسل طلايي اسپانيا کاملا تغيير کرد. بارسلوناي اسپانيا در صحنه ظاهر شد و تأثير بيشتري بر خلاقيت فوتبال گذاشت.

 

 

 







به نقل از قدس، علی کریمی در پایان لیگ یازدهم از پرسپولیس جدا خواهد شد. جادوگر که هفته ها است با دنیزلی مشکل دارد و سعی می شود این اختلاف چندان رسانه ای نشود پس از فصل از جمع سرخپوشان کنار می رود. کریمی در حال حاضر دوران سکوت را پشت سر می گذارد و سعی می کند در بازی های پایانی تیمش را با اظهارات تند به حاشیه نکشاند اما به زودی شاهد جدایی غیر منتظره او از پرسپولیس خواهیم بود. در جریان بازی پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز یکی از دوستان نزدیک کریمی با وی تماس می گیرد و صحبت های این دو به فصل بعد کشیده می شود. کریمی در باره اینکه آیا فصل بعد در پرسپولیس خواهد بود به دوست نزدیکش می گوید: «بعید است فصل بعد پرسپولیس باشم. می خواهم جایی بروم که کمی آرام باشم و استرس نداشته باشم. خیلی خسته شده ام.»

گفته می شود یک تیم قطری به کریمی پیشنهاد داده و هیچ بعید نیست نام آن تیم الغرافه هم باشد! البته کریمی در این گفت و گو اشاره ای به دنیزلی نکرده است اما پیدا است که او بابت حضور افندی در پرسپولیس ناراحت است و فصل بعد را در این تیم نخواهد گذراند. شاید شنیدن این خبر باعث شود از همین حالا محمد رویانیان برای حفظ کریمی آستین بالا بزند. قطعا اگر مدیران باشگاه پرسپولیس بدانند که کریمی قصد خداحافظی دارد با وی صحبت خواهند کرد تا از تصمیمش منصرف بشود. شاید رویانیان بتواند این معادلات را بر هم بزند؛ آیا می تواند؟!

 

 

 







به گزارش بي بي سي اسپورت، گوارديولا گفته است در حال حاضر علاقه اي به مربيگري ندارد و کارهايي مهمتر از فوتبال براي او وجود دارند.

با اين حال چلسي همچنان اميدوار است که مربي کاتالان در تصميم خود تجديدنظر کند. آبراموويچ مي خواهد الگوي بارسلونا را درچلسي و پرورش جواناني است که آينده اين تيم را بسازند.

او با يکي از مديران سابق فوتبال بارسلونا درباره پياده سازي اين الگو در استمفورد بريج گفت و گو کرده است. گوارديولا هرگونه ملاقات با آبراموويچ را تکذيب مي کند. او گفت: تا بحال نه با رومن آبراموويچ و نه با هيچ نماينده اي از چلسي ملاقات نداشته ام. البته هميشه براي اين باشگاه احترام قائل بوده ام.

وي افزود: فعلا مي خواهم استراحت کنم ، شايد يک روز بگويم چکار خواهم. بگذاريد ببينيم زندگي مرا به کدام سو مي کشاند. آرزوي من اين است که در حال حاضر کارهاي ديگري بکنم. سرمربي بارسلونا گفت: علاقه اي ندارم خودم را در خارج ثابت کنم ، در حال حاضر ترجيح مي دهم از فوتبال فاصله بگيرم و باتري هايم را شارژ کنم. نياز به بازسازي دارم و بهترين راهش اين است که از همه کارها فاصله بگيرم.

طبق نظام مالياتي اسپانيا ، ستاره هاي ورزشي فقط 20 درصد از درآمد خود را بايد بابت ماليات به دولت بازگردانند و اين بخت چلسي براي جذب گوارديولا را کم مي کند. در بريتانيا، ماليات 45 درصد است و آبراموويچ بايد حداقل 10 ميليون پوند در سال به گوارديولا پيشنهاد کند تا او حقوقي برابر با بارسلونا بگيرد.

دي ماتئو روزجمعه از گوارديولا تقدير کرد ولي نسبت به پياده سازي الگوي بارسلونا درچلسي هشدار داد. وي گفت: چه به عنوان مربي و چه به لحاظ فردي او انساني بزرگ است و الگوي مربيگري او تا سالها باقي خواهد ماند. شايد اين تصميم براي او ، حرفه و خانواده اش در اين برهه از زمان بهترين باشد.

سرمربي چلسي در عين حال افزود: مطمئن نيستم کسي بتواند آنچه او در بارسلونا اجرا کرده را در باشگاهي ديگر پياده کند. تاريخ نشان داده که اجراي الگوي يک باشگاه قابل اجرا در باشگاهي با فرهنگ متفاوت نيست.

 

 

 

 







 


سایت گل- پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

این مربی 41 ساله در تمرین امروز تیمش این مسئله را به اطلاع شاگردانش رساند و او دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی اش تایید کرد که قصد ندارد قراردادش را با باشگاه کاتالانی تمدید کند.

این مربی جوان در سال 2008 جای فرانک رایکارد را روی نیمکت بارسا گرفت و در این مدت 13 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ با آبی و اناری ها به دست آورد.

او در کنفرانس مطبوعاتی اش که همچنان در حال برگزاری است، به خبرنگاران گفت:" می خواهم درک کنید که این تصمیم آسانی نبود. می خواهم سعی کنم که احساسم را بیان کنم و امیدوارم طرفداران این را بفهمند. من واقعا به خاطر ابهام هایی که در چند هفته اخیر به وجود آمد، متاسفم.

من همیشه به دنبال قراردادهای کوتاه مدت هستم زیرا توقعات در بارسا بالاست. من به عنوان یک بازیکن با این توقعات روبرو شده بودم و می دانستم که چطور باید با آن کنار بیایم. همیشه می دانستم که چهار سال در بارسا مانند یک ابدیت است. نمی خواستم با قرارداد طولانی مدت خودم را به تصمیم هایی که نمی خواستم، گره بزنم.

در پاییز، من به رئیس و مدیر ورزشی باشگاه اعلام کردم که این فصل، پایان دوران حضور من در بارسا خواهد بود اما نمی توانستم این را به بازیکنان بگویم زیرا شرایط بسیار پیچیده می شد. اکنون که دو جام مهم را از دست دادیم، زمان خوبی برای اعلام این موضوع بود."

سرمربی موفق کاتالان ها دلیل اصلی جدایی اش از این باشگاه را خستگی بیش از اندازه بعد از 4 سال کار در این باشگاه عنوان کرد.

" 4 سال هر کسی را خسته می کند. من به رئیس باشگاه گفتم که دوران من در پایان فصل به اتمام می شود. من دیگر نمی توانم چیز جدیدی به تیم بدهم و مربی جدید باید این کار را بکند.

صحبت با رسانه ها و بازیکنان برای چهار سال انرژی زیادی از من گرفت. می دانم که بارسا بهترین باشگاه برای مربیگری است اما اکنون زمان مناسبی برای جدا شدن است."

گواردیولا همچنین با تشکر از بازیکنانش، گفت:" می خواهم از بازیکنانم که مسئول همه موفقیت هایی هستند که من در اینجا به دست آورده ام، تشکر کنم. کار کردن با آنها یک افتخار بود. من با تمام شور و علاقه با آنها کار می کردم. آنها با کار سخت و هر روزه، همه این افتخارات را ممکن کردند.

دیگر انرژی ای برای ادامه کار ندارم، نیاز به استراحت دارم. نیاز دارم تا احساسی که در ابتدای کارم داشتم را بار دیگر به دست بیاورم. دیگر احساس سابق را ندارم و بارسا شایسته این نیست. این تنها چیزی است که می توانم بگویم.

من به همه کارهایی که انجام دادم، افتخار می کنم. این باشگاه نیرویی غیرقابل توقف دارد. جانشین من مربی توانایی خواهد بود و می تواند کارش را به بهترین نحو انجام دهد."

 

 

 







باشگاه خبرنگاران: هفته گذشته سامان آقازمانی اخراج شد تا فرصت حضور در دیدار بعدی تیمش را از دست بدهد، این در حالی است که شایعاتی مبنی بر این اتفاق مطرح شده است که امیدواریم صحت نداشته باشد.
این بازیکن که با اخراجش زمینه ساز شکست سنگینی مقابل سایپا شد در مظان اتهام قرار دارد که یک پیشنهاد غیرحرفه ای دریافت کرده است. گفته می شود این بازیکن که مورد علاقه یکی از مربیان لیگ برتری است، پیشنهاد بی شرمانه ای از سوی نزدیکان این مربی صاحب نام دریافت کرده که اگر در بازی آینده تیم حضور نداشته باشی سال آینده در تیمی هستی که من مربی آن هستم.
این در شرایطی است که بر اساس شنیده ها بازیکن مورد نظر در لیست اخراجی های دنیزلی هم هست.
البته هیچ کس به این شایعه واکنشی نشان نداده است که ما هم امیدواریم این موضوع شایعه ای بیش نباشد و از ریشه و بن صحت نداشته باشد و چون اگر غیر از این باشد باید فاتحه این فوتبال را بخوانیم.
این شایعه در تمرین روز گذشته پرسپولیسی ها دهان به دهان چرخید و بازیکنان اظهارنظرهای متفاوتی در این رابطه می کردند. حال باید منتظر ماند و دید واکنش رویانیان و مصطفی دنیزلی در این رابطه چیست و اینکه آیا فصل بعد بازیکن مورد نظر در چه تیمی بازی خواهد کرد.
گفتنی است، تمام مندرجات خبر فوق در حد شایعه بوده و به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و ما امیدواریم این اتفاقات و شایعات صحت نداشته باشد.

 

 

 






صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.